Intervallträning, check!

Klev nyss ut ur duschen, sitter och trycker i mig kvarg med banan och mango bitar i. Har även hunnit sätta igång en omgång tvätt. Ska käka upp kvargen och sedan bege mig till stan för att köpa en kalender och ett par nya hörlurar, min man har fått mina! Idag har jag besegrat min lathet ännu än gång och beviset ser ni nedan! Hur jag lyckades gå så länge utan musik i öronen är ett mysterium och jag kan inte låta bli att vara så jäkla stolt över mig själv. Körde intervaller och hade som mål att köra på utan att stanna i 45 min, men jag orkade visst längre och satte nya mål under tiden. Jag såg att jag närmade mig 7 km så då tänkte jag att jag skulle fortsätta och sen när jag passerat det målet ville jag helt plötsligt att jag skulle nå upp till 500 kcal, and so i did. Det tog ju lite längre tid än 45 min, men jag orkade ju! Började med att gå i fem minuter och sedan springa i fem, men minskade till slut på gången till enbart 3 min åt gången. Nästa gång blir det ännu mindre gång och mer jogg/löpning. Så taggad till nästa pass! Nu måste jag käka upp det sista i skålen. Peace!