A quickie,

Hallå bloggen!
Nu var det ett tag sedan jag skrev, jag har haft fullt upp på praktiken då jag kommer hem sent om dagarna.
Börjar jag åtta så slutar jag kl.17, är inte hemma förrän vid 18. Spenderar sammanlagt 11 timmar hemifrån, eftersom det tar en timme att ta sig dit och en timme att ta sig hem. Så jag prioriterar helt enkelt andra saker framför att blogga. Även om jag tycker det är kul och avslappnande att skriva av sig lite. Idag börjar jag inte praktiken förrän 11.30 och slutar kl.21. Denna dag kommer nog kännas lång. Ska också hinna med att finslipa mitt paper som ska lämnas in idag samt möta upp en tjej som ska köpa två böcker av mig. Kommer jag hinna käka lunch ens? Ska koka ihop nåt snabbt här hemma så slipper jag slösa pengar ute. Jag och maken sparar nämligen till en Dubai-resa i Januari. Vi vill så gärna att det ska bli av, och då måste vi helt enkelt snåla in på annat!! :) Har så mycket jag skulle vilja skriva angående mina nya skönhetsrutiner men det får helt enkelt vänta till när jag har tid att fota och dylikt. Det får bli på Söndag, tur att jag inte är proffsbloggare för då hade jag förlorat alla mina läsare nu haha. Förresten,älskar jag mina Gif's nedanför. Google har gjort dem automatiskt till mig, snacka om att inte behöva anstränga mig! :D