Grön smoothie med avokado och romansallad

Har legat och kollat på olika kändisars danser i DWTS, Nicole Scherzinger var verkligen helt fantastisk. Det fick mig att vilja DANSA. Jag vill börja på dans igen, något där jag bara kan skaka av mig. Typ reggaeton eller magdans?
Gjorde även en supernyttig smoothie med recept hämtat från min nya smoothie bok! Den blev väldigt grön och det säger ju bara hur nyttig den är haha. Hade i både romansallad och avokado i, har aldrig någonsin druckit grönsaker förut. Den var faktiskt god, bananen och blåbären gjorde den god antar jag. Tänkte försöka dricka minst en grön smoothie per dag denna veckan. Har som mål att gå ner 1 kg. Måste bli fit till min väns bröllop den 22 November. Så 1 kg i veckan ser jag som ett hälsosamt och rimligt mål. Kan jag klara det?