I only look mad.

Jag önskar att jag la ner mer tid på att fota saker i min omgivning. Jag fotar sällan numera, medan jag för några år sedan hade mappar fulla med bilder för varje månad som gick. Nu för tiden slår jag ihop två månader i en och samma mapp för att jag fotar så lite. Tråkigt tycker jag, det är något jag ska bli bättre på!
Idag har jag haft en ledig dag, så jag tränade imorse, och sedan strosade jag runt på Ikea med en kär vän. Kanske lite udda ställe att hänga på, men är man Ikea family medlem får man ju billig fika. Åt en räkmacka samt äppelkaka med massa vaniljsås, orkade knappt halva kakan så jag lämnade kvar rätt mycket. Vilket jag är stolt över, det är ett stort framsteg från hur jag åt för några månader sedan då jag kunde trycka i mig massvis trots att jag var mätt. Jag ska fortsätta kämpa och sakta men säkert når jag mitt mål. Funderar på att träffa en PT, typ en gång i månaden. Får se om ekonomin räcker till.
 
#1 - - Susanna Maria J:

Rekommenderar verkligen att köra med PT! Det är supermotiverande och kul! :D

Svar: Ja, jag har hört det! Har du kört med PT länge? :D
ripens.blogg.se