Starta dagen med en smoothie!

Har suttit och uppdaterat min mobil i en evighet nu på morgonen. Den har varit så seg på sistone och jag förstod nu att det berodde på att jag hade 4 systemuppdateringar att göra. Men nu verkar den funka ännu sämre!!!
Sitter och och dricker min jäääättegoda smoothie. Har inte fått till en bild på den eftersom kameran på mobilen har hängt sig. SKITMOBIL! Bjuder på en gammal smoothie bild haha.
Jag försöker att dricka en smoothie varje morgon som det första målet på dagen, det är det enda som får min mage att hålla sig i schack och må bra. Bröd dödar magen. Gröt tröttnar jag på så snabbt för det inte smakar särskilt gott. Musli är jobbigt att äta. Smoothie är helt enkelt både nyttigt, gott och enkelt att få ner när man är seg på morgonen. Har jag inte sovmorgon mixar jag alltid ihop en innan jag går och lägger mig. Har införskaffat mig glasflaskor i olika storlekar så att det blir ännu enklare att ta med sig smoothie när man är på språng.