Sleepy Friday

God give me a break! Mina grannar är vakna 24/7, och det verkar som att de alltid har gäster hemma? Come on, har ni inget liv utanför hemmet? Jag lyckas alltid däcka ändå för jag är alltid så himla trött. 
Hur kommer det sig egentligen? Jag kommer inte ifrån den här tröttheten. Den är obeskrivlig! Jag har dock inte fått en riktig sovmorgon på över två veckor, så jag vet inte hur jag hade mått med lite mer sömn i bagaget! Men just nu, med den minimala sömn jag får varje natt på ca 5 h mår jag skit. Vet inte hur jag ska få mig själv att varva ner och somna tidigare ! Jag är inte särskilt snäll mot mig själv heller, eftersom jag tackar ja till jobb titt som tätt. Just nu funderar jag t.o.m på om jag ska tacka ja till heltidsjobb hela Maj. Jag skriver ju uppsats så det är nog inte världens smartaste idé. Men samtidigt behöver jag pengarna! Tänk att få en saftig lön redan i början av sommaren, som jag dessutom kan spara en del av till mitt körkort (som även det är en investering). Eftersom det är halvnatt så blir det dessutom lite extra pengar! Men uppsatsen är tyvärr viktigare. Vi får se hur jag gör! Nu ska jag fokusera på att sova och hoppas på att jag klarar omtentan imorgon. Den första tentan jag blivit underkänd på på jäkligt länge! Håll tummar och tår för mig!