Trying to make it back home by Monday Mornin'

Okej, skrev värsta långa snyftinlägget och sen bara försvann allt. Det bevisar ju bara hur lite man bör klaga här i livet. Jag har fortfarande alla förutsättningar till ett perfekt liv. Självklart saknas en massa grejer. Självklart finns det massvis med grejer som behöver bearbetas. Det finns flertalet saker i det förflutna som behöver bli accepterat av mitt nutida jag. Och jag är väl på god väg att ta tag i allt nu. Ensam är stark. Vem finns inte där för dig om inte du själv. Hade jag inte trott på mig själv och tyckt om mig själv, vem hade då gjort det? Jag upptäcker att så fort jag ger upp på mig själv så inser jag hur ensam jag är. När jag finns där för mig själv så finns alla andra där som en bonus. Men jag är inte ensam om att känna så här. Har lyssnat på FourFiveSeconds hela dagen idag och känt hur mycket den låten stämmer in på mig. Allt stämmer in. Det ska bli min terapi-låt. Måste fortsätta på uppsatsen, sen ska jag däcka.