Sårbarhet och ånger

Kan inte sätta ord på mina känslor. Någonstans inom mig önskar jag att saker var som innan. Jag önskar att jag för två månader sedan hade kunnat se in i framtiden och förutspå hur framtiden skulle bli. Det är sjukt hur hela ens liv förändras på en sekund. Jag önskar innerligt att jag befann mig två månader tillbaka och bara lärde mig att älska det jag hade. För idag älskar jag det jag hade, jag saknar det jag hade. Det jag hade kommer jag aldrig få igen. Det är sjukt hur livet såg ut att bli på ett visst sätt men blev nåt helt annat. Jag mådde bra. Jag kanske inte alltid var lycklig, jag kanske inte alltid kände mig uppskattad eller tillräckligt älskad. Men det är sådant som hade kunnat bli bättre. När jag tänker tillbaka på hur mitt liv var förut så kan jag just nu bara tänka på allt som var bra. Igår när jag var oerhört arg så kunde jag bara tänka på allt det dåliga. Mitt humör skiftar från dag till dag. Idag känner jag mig väldigt sårbar och det enda jag önskar är att ta tillbaka tiden. Jag önskar att jag ändrade mitt sätt att tänka och agera. Jag önskar att jag hade kunnat förbli den människan jag alltid varit. Den goda människa jag en gång var.