Ekologiska hörlurar och rosa kalender

Vet inte vad som hände med mina planer på att vara ekonomisk, brände nyss 550 spänn på en kalender och ett par hörlurar. Kalendern är ju underbart vacker, den finaste jag hittade, ville egentligen ha en ännu finare (?) men vad ska man med en superdyr och fin kalender till egentligen? Jo, man ska ju använda den varje dag och ska man kolla på något varje dag så ska det vara fint. Hörlurarna gick på 399 spänn.. det var inte alls meningen att köpa så dyra, kollade på ett liknande par som enbart kostade 199, tyckte dock dessa var snyggare så jag går till kassan för att betala och då kostade dessa visst tvåhundra kronor MER. Låter korkat, men jag skämdes för att byta haha. Det är ju ett gigantiskt plus i kanten att de är ekologiska. Älskar ekologiskt, det känns bättre för samvetet och det finns en liten lyxkänsla över sådana produkter. Jag bestämmer mig helt enkelt för att vara nöjd med mitt köp! Nu ska jag diska, önskar man kunde stryka det från saker man måste göra i livet. Dock är verkligheten en annan.
 
 
 
 
 
#1 - - matilda:

Hoppas hörlurarna fungerar bra! :)

Svar: Tack, de funkar jättebra, som tur är!! :D
ripens.blogg.se