My head's under water

Idag tog jag en välbehövlig sovmorgon, och klockan är ändå bara 9.15. De flesta hade nog inte kallat det för sovmorgon. Om jag hade kunnat hade jag sovit till kl.12! Men jag börjar tyvärr praktiken då. Det ska bli kul att gå tillbaka till praktiken igen efter att ha varit ledig så många dagar. Men det som tynger mig är de 5 händelsrika dagarna som väntar mig nu, jag känner bara STRESS när jag tänker på det så egentligen borde jag låta bli. Slutar 21.30 ikvälll och börjar kl. 8 imorgon, enbart det är ju en gigantisk stressfaktor. Men nu ska jag tänka positivt!!!!! Sitter och dricker min morgon smoothie och funderar på hur jag ska göra med lunchen. Om jag ska köpa en sallad på Redfellas innan jobbet eller ta något mindre gott hemifrån? Måste hoppa in i duschen nu..
Bjuder på en bild jag tog i svärfars trädgård i somras, den får pigga upp denna jobbiga morgon.
 
 
#1 - - Livet som Emma':

Fin blogg :) Hoppas du har en bra dag!

Svar: Tack så mycket! Hoppas du också har en bra dag! :)
ripens.blogg.se