Tvingade mig ut på powerwalk

Vände och vred mig i sängen och vägrade kliva upp, har haft sådan ångest över att gå till jobbet idag. Orkar verkligen inte med kunder idag. Tvingade i alla fall mig ut på en powerwalk nyss, gick 30 min, joggade de sista fem för att svettas lite extra. Eftersom jag sprang utomhos bredvid åkrar och en massa gräs och sånt så fick jag ju självklart problem med andningen. Sitter och försöker låta bli att hosta för då blir andningen bara sämre. När ska jag bege mig till läkaren och skaffa mediciner för mina problem? Detta skulle säkert kunna klassas som astma! Men jaja, ska hoppa in i duschen nu och värma lite gröt under tiden. ska nog blanda i lite proteinpulver i det också. ÅH, vill inte joooobbbaaa.
 
Smoothien jag drack imorse, gjord på banan, hampapulver, hallon och citronyoghurt.