Loppistankar

Nä, all träningslust försvann idag. Jag sov för det första till 11 idag, ångest bara det. Men så är jag alltid när jag vet att jag har något tråkigt som väntar mig under dagen, idag är det inte jobb men det är tråkigt nog tandkirurgen som väntar. Hela min kropp förbereder sig på strejk och så pallar jag helt enkelt inte vakna tidigt, och nu kände jag inte att det var lönt att träna eftersom jag hade en massa andra grejer att ta itu med här hemma. Kanske tränar i eftermiddag istället. Har kollat igenom vad jag vill sälja på loppis som jag planerar att göra nu på lördag, ska fråga mina systrar om de vill stå med mig. Om jag fick välja skulle jag sälja hela min garderob. Jag är så trött på allt jag äger, har i princip inte klätt upp mig på flera månader heller. SÅ TRÅKIGT! Vill känna mig fin, men jag känner mig aldrig fin på sommaren. Klär mig helst inte i korta kläder, och jag är sämst på att shoppa sådant som jag faktiskt använder. Måste helt enkelt bli bättre på att köpa snygga vardagskläder. Men första steget är att bli av med allt som jag inte använder. Dessa skorna nedan är ju ett praktexempel på sådant som är fint men oanvändbart för mig.