Mål och riktlinjer inför hösten:

  • KÖRKORT - Målet är inte ta körkort, men att åtminstone börja övningsköra. Börjar bli gammal, liksom.

  • BÖCKER - Läsa ut minst en bok jag påbörjar, som liten var jag en bokmal, idag läser jag aldrig ut en bok.

  • SPARA - Måste bli mer sparsam när det gäller allt och försöka spara 2000 spänn av mitt csn varje månad.

  • EKO - Handla ännu mer ekologiska varor och produkter.

  • TRÄNA - Har ju satt igång med träningen igen och målet är att fortsätta regelbundet varje vecka hela hösten.

  • SHOPPING - Shoppa smart, satsa på att bygga upp en snygg basgarderob.

  • BLOGGA - Blogga mer, det sätter fart på min kreativitet.

  • SJÄLVFÖRTROENDE - Ska tro på mig själv mer och visa vad jag går för under praktiken i höst.

  • HÄLSA - Min och min makes hälsa är prio ett, vi ska äta nyttigt och hemmalagat varje dag.