Trollslända

I helgen har jag både jobbat, latat mig, löst soduko, tränat två gånger och plockat både äpple och rabarber.
Mm, vilken underbar helg det har varit. Och idag var dagen lika underbar. Jag och min bestie gick på en lång powerwalk och hade djupa samtal om livet. Det behövs ibland för att man inte ska bli alldeles tokig i denna ytliga värld. Vi mötte både en liten mini-mus och en underbart vacker trollslända på vår väg. Och min mobilkamera tar ju helt fantastiska bilder i dagsljus. Kolla bara bilden nedan, inget filter behövs. 
    Förövrigt ska jag börja tänka på hur resten av veckan ska se ut på träningsfronten, idag tog jag det lugnt. Men imorgon måste jag nog köra ett pass intervallträning igen. Ska även röntga käken imorgon, vilket jag inte har någon vidare lust till. Min visdomstand växer väldigt fel så de måste kolla läget ordentligt, den ska förmodligen dras ut.. eller opereras ut för den är ju inte direkt befintlig på ytan. Usch, jag som hatar nålar och skit, inget blir ju bättre av att det ska hållas på i munnen heller. Men det är ju inget allvarligt, det finns miljoner människor som får stå ut med värre saker varenda dag. Måste vara tacksam! Nu ska jag kolla på nån serie, ingen aning om vilken.