Nattpraktik

Det är nog inte ofta man hör ordet nattpraktik, men jag råkar faktiskt praktisera på natten. Det är dock tillfälligt, vilket är tur! För just nu är jag så trött att jag inte vet vad jag ska ta mig till!! Började för en timme sedan (4.20) att göra bananpannkakor och än är jag inte klar. Trots två stekpannor så är tempot sådär. Men jag har ändå inget bättre för mig. Ska vara här i 1,5 h till haha. Peppar pinterest och Ariana Grande på mobilen, rätt trevligt ändå! Hade faktiskt kunnat tänka mig att JOBBA natt, med stora bokstäver för då får man betalt för denna obekväma tid! Men jag går bara tre nätter för att se hur det funkar och hur det känns, och det är helt okej. Ser det som en bra erfarenhet! Dessutom tror jag ungarna kommer uppskatta mina pannkakor. Godmorgon på er alla. Längtar tills jag får hem och sova, har varit vaken sedan kl.12 igår. Ville vända på dygnet men det funkade inte riktigt. Somnade för tidigt igår trots att jag tvingade mig att vara vaken, försökte även tvinga mig själv att sova länge men det gick verkligen inte. Att sova länge idag blir nog inte några problem, hoppas jag!