Höstdag,

Idag är jag så extremt trött, har gått runt utan smink hela dagen och både sett trött ut samt känt mig dödstrött. Det måste vara för att hösten har anlänt. De flesta verkar bli lite allmänt dystra denna årstid. För övrigt gillar jag hösten och det har jag alltid gjort, förut berodde det på att min födelsedag inträffar då men numera bryr jag mig inte så värst mycket om min födelsedag. Jag lät den nästan passera obemärkt förutom att hela min familj och mina vänner så vänligt uppmärksammade den. Utan dem hade jag inte haft en födelsedag! Älskar mina underbara!! Ska visa alla mina presenter snart! :) Men som sagt, nu för tiden gillar jag hösten för att jag lärt mig att uppskatta alla årstider, och jag trivs helt ärligt bättre när det är lite svalare även om jag inte har något emot härliga sommardagar heller. OCH alla är ju så sjukt välklädda på hösten. Älskar kappor, fina halsdukar, långa koftor och snygga boots. Vilket får mig att tänka på att jag behöver skaffa nya höstboots. Kan nog köpa ett par med presentkortet jag fick av pappa. Menmen, ska dra och laga lite chili sin carne nu, har en hungrig make som är helt slut efter jobbet. Ibland har jag all lust i världen att göra allt för honom, andra dagar vägrar jag. That's love! Bjuder på bilder av mig och mitt fina smink, såhär ser jag ju inte ut idag. Men jag är lika glad för det.