Tittut

God morgon på er denna gråa måndagmorgon!
Jag är ledig från praktiken idag och tanken är att jag ska skriva klart mitt paper idag. Är lagom motiverad om man säger så. Tanken var också att jag skulle dra till gymmet denna morgon, men min hals säger ifrån. Har ont på höger sida när jag sväljer och hostar även ibland. JAG VILL INTE BLI SJUK!! Jag missade träningen hela förra veckan för att jag jobbade så konstiga tider, i måndags då jag tränade sist, var jag dessutom jätte trött och orkade inte ta i. Och nu ska jag bli förkyld också? Jag vet att det finns värre problem här i världen, men palllllaaaa!! Tror jag ska ägna dagen åt att dricka te och köpa hem Zyx för säkerhetsskull. Det värsta som finns är ju att vakna mitt i natten och tro att någon har sandpapprat inuti halsen!! Det finns dock ingenting att göra åt saken så klaga i all oändlighet hjälper inte. Piggar upp mig själv med gamla bilder på min mini-bror. Han var såååå söt när han var liten. Han är fortfarande söt men nu är han inte lika kramvänlig. Han är 5 år och cool. Haha!
 
#1 - - Lisa:

Vilken liten sötnos :D

Svar: Åh tack :)
ripens.blogg.se