3 km-utmaningen del.2

Idag börjar jag kl.12 (slutar 21, blööö). Men eftersom jag börjat kl. 8 alla andra dagar passade jag nu på att cykla till gymmet vid 8 istället. Sprang 3 km på löpbandet och SLOG min förra tid!!!! Är så nöjd och stolt över mig själv. Tog verkligen ut mig, så jag kan inte säga att jag inte kämpade som in i. Jag stannade i 20 sekunder för att dricka och sen kämpade jag vidare! 17.22 min tog det för mig att springa 3 km. Förra gången tog det 18.18! Hur grym är jag inte? Dessutom sprang jag 5.49 min/ km, förra gången var det över 6 minuter. Jag är så stolt över mig själv! Och tänker inte dölja det haha! På söndag kör jag en omgång till! Obs! Får inte glömma att jag även gick igenom flera maskiner för ben/rumpa/lår också. Träningsvärk from hell väntar nog mig imorgon. Nu måste jag fixa min lilla lunchlåda och duscha.