The old me is the new me,

Träningen idag bestod av löpning, crosstrainer och benpress samt lite andra små övningar. Känner redan träningsvärken men det kan bero på att jag också har cyklat massvis med rundor idag. Har haft en händelserik dag men det var det värt. Firade dessutom svärfars födelsedag med fika hemma hos honom. Han var dock lite sjuk, vilket min man även är. Hälsade även på min pappa innan som även han är sjuk. Och detta kan ju BARA resultera i att jag också kommer bli sjuk förr eller senare. Måste göra allt för att förhindra det. Haha, med ingefära, handsprit och jag vet inte vad. Blir jag sjuk missar jag en massa träning och det vill jag inte nu när jag kommit igång så bra. Förresten ska jag springa Color Run imorgon. Är sjukt taggad. Ska försöka ta riktigt bra bilder sen efter loppet, vi lär ju vara täckta med alla möjliga färger från topp till tå. Taggar morgondagen med en gammal bild från en tid då jag vägde betydligt mindre än jag gör nu. Vill ha tillbaka det nu!!!