Vilodag

Idag har jag haft vilodag från träningen, och bra är väl det för jag har världens träningsvärk i kroppen efter igår. Dessutom är jag megatrött efter en lång dag på praktiken, morgondagen blir lika lång men efter det ska jag ändå träna!! Har planerat in 3 km-utmaningen plus ben, I can do it. 
Men åh, idag är jag allmänt irriterad, är sur över att vi inte haft tid (Läs:ork) att handla mat så kylen ekar tom. Vi åt korv med pulvermos till middag, jag menar.. vad är det för näring i det? Jag ska ta tag i det i morgon, och jag skäms ju lite över att klaga på ett så litet problem som att gå och handla mat, när det finns miljoner som svälter i världen. Men ibland måste man kasta ur sig det man känner för att kunna må lite bättre och sen kan man gå tillbaka till att göra sitt bästa för att vara en bra medmänniska igen. Vilket jag hoppas och tror att jag är. Hur som helst, ska snart hoppa i säng. Älskar förresten snälla medmänniskor som kommenterar, keep it coming! ;D
Här kommer en lide unfresh bild på mig, men glad är jag i alla fall.