Zumba 'til you drop.

Var på Zumba en timme med bästis, det var flera år sen sist och jag hade nästan glömt hur mycket jag älskar det. Man blir så där härligt glad av att skaka lite på rumpan och känna rytmen till BRA musik. Vill börja dansa igen som på den gamla "goda" tonårstiden. Jag har det fortfarande i mig, eller? Haha. Jag vill börja på Yoga också. Och börja simma en gång i veckan. Är det för mycket begärt kanske? Jag har ju knappt tid till att handla mat för fasiken. Men Zumba är en bra början på alla mina ambitioner. Är spralligt glad nu, dock lite irriterad över att vi inte har åkt och handlat idag, maken stack iväg på ett ärende. Känner mig instängd utan bil och körkort. Men jag ska börja övningsköra snart. Fick mitt körkortstillstånd idag woopwoop. Nu ska jag trycka i mig två ägg och en smoothie och sen är jag mätt för idag. Älskar träningsvärken jag känner nu efter rumppasset igår och Zumban idag. Fantastiskt skönt! Imorgon ska jag springa 3 km och träna överkropp. Sen är det vila hela helgen!