FXCK

Hej bloggen!
Idag behöver jag kärlek, om så bara en varm, kärlekfull kram så hade jag känt mig nöjd. En gnutta kärlek och jag hade kunnat överleva på den i en månad. Vill kunna känna kärlek och enbart kärlek. Men istället känner jag allt annat. Smärta. Förvirring. Glädje. Sorg. Ensamhet. Stress. Ilska. Vänskap. Skuld, Tacksamhet. Det är så vardagen ser ut. Känslomässigt ser dagarna ut som varandra. Ingen dag skiljer sig från den andra. Men om nätterna då pendlar känslorna. Ena natten domineras känslorna av sorg, andra nätter av glädje. Jag jagas av hungriga varelser som törstar efter mitt kött och som aldrig ägnar en tanke åt min själ. Det var inte detta jag ville. Men att ge sig in i leken betyder att man får leken tåla. Håller man huvudet tillräckligt högt. Ser man inte deras blickar. Då kan själen dansa förbi deras avsky och deras hat. Blundar man tillräckligt hårt så förstår man inte att dem inte ser en. Man förstår inte att det bara är ytan dem ser. Man inbillar sig att de vill ha en för den man är och inte för det man ser ut att vara. Oförståelse. Fördomar. Skitsnack. Elände. Utnyttjanden. Missförstånd. Falskhet. Oärlighet. Allt kan slänga sig i väggen. Jag behöver inte er.